Skip to Content

Financem les 

necessitats de

empreses

Financiació

Pòlissa de​ Empreses

Enfocat a empreses amb necessitat de finançament per al seu circulant o que estiguen realitzant inversions sense quantificar i que posteriorment realitzaran el finançament corresponent a la inversió final.

  • Import: en funció de les garanties aportades
  • Termini: normalment no excedix els 12 mesos, amb opció de renovació
  • Liquidació d'interessos: trimestral
  • Amortització: quota única al venciment

 

Avantatges

  • Flexibilitat: disposar d'un límit de saldos per a les necessitats temporals de l'empresa.
  • Econòmiques: només es paguen interessos per les quantitats disposades, i una comissió mínima per diners que no s'utilitzen.

T'ajudem?

96 291 91 91

Atenció telefònica

Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.

Responsable:  Caja de Ahorros y Monte de Piedad de Ontinyent.

Finalidades:  Resolver dudas, solicitar información o comunicar algún posible problema con nuestros servicios.

Legitimación:  Ejecución de un contrato en caso de ser cliente. Tratamiento necesario para la aplicación de medidas precontractuales a petición del resto de usuarios.

Destinatarios:  No se cederán datos a terceros, excepto obligación legal.

Derechos:  Podrá ejercitar sus derechos reconocidos en materia de protección de datos como se explica en la información adicional.

Información adicional:   Centro de privacidad

Protegido por reCAPTCHA, Política de privacidad & Términos de Servicio se aplican.
Protegido por reCAPTCHA, Política de privacidad & Términos de Servicio se aplican.