Comptes a la vista / Compte corrent

família
Compte corrent i llibreta destalvi
Total liquiditat i disponibilitat immediata
Producte cobert pel Fons de Garantia de depòsits d'Entitats de Crèdit fins a 100.000 euros per dipositant.
1/6
Aquest número és indicatiu del risc del producte, sent 1/6 indicatiu de menor risc i 6/6 de més risc.
Estalvi i inversió
Compte Corrent i Llibreta d'Estalvi
Comptes a la vista amb total liquiditat i disponibilitat immediata a qualsevol oficina o caixer automàtic de la nostra xarxa.
La llibreta d'Estalvi us facilitarà tots els moviments per a la seva gestió comptable, així com en els comptes corrents els extractes mensuals. Podreu domiciliar tots els pagaments i cobraments.
Podreu disposar dels dipòsits ingressats de forma immediata a través de talonaris, caixers automàtics o la finestreta de la caixa o banc.
T'ajudem?
96 291 91 91
Atenció telefònica
Informació bàsica de protecció de dades de caràcter personal.
Responsable: Caja de Ahorros y Monte de Piedad de Ontinyent.
Finalitats: Resoldre dubtes, sol·licitar informació o comunicar algun possible problema amb els nostres serveis.
Legitimació: Execució d´un contracte en cas de ser client. Tractament necessari per aplicar mesures precontractuals a petició de la resta d'usuaris.
Destinataris: No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal.
Drets: Podrà exercitar els seus drets reconeguts en matèria de protecció de dades com s'explica a la informació addicional.
Informació addicional: Centro de privacidad